Fulya1993 İnsülin e başladım şekerim yine de düşmedi. Asıl sormak istediğim bacaklarim kollarım da aşırı bir kaşıntı oldu insülin yapar mı 2 gündür bugün bacaklarım hele kasirken yara yaptım o derece
Gmsy1 Fulya1993 ben kullanıyorum kaşıntı olmadı bende doktorunuza danışın. Belki ünitesi eksik veya fazla geliyordur
Fulya1993 babysevgi 5 gün oldu baslayali onunla alakalı olabilir mi ya doktora gideyim mi yolmusum kendimi kasirken artık
babysevgi Fulya1993 bence gidin gebelikte hersey olabılır bılıosunuz karaciğerinize bakar blki kolestaz süphesi varsa