Cgdmcmn Kızlar küvöz yolu bekleyen annişler gelin dertleşelim 🥺 kaç gün oldu bebişlerinizin yolunu gözleyeli? Oğlumun bugün küvözde 9.günü 💙
mavikelebek_ Cgdmcmn Allah kavuştursun cnm anne olmak zor ama prematüre annesi olmak daha zor 40 gün bekledim ben yoğun bakımın önünde
nil_sugra Cgdmcmn ah o günler 😭😭 3 sene önce tam 1 sene bekledim o yolu. Bence bu anneliğin zirve noktası. Hele ki ilk kez anne olanlar için büyük travma. Rabbim herkesi evladıyla mutlu sağlıklı etsin
SerpilAVCI Cgdmcmn ben geçen sene ilk bebeğimi 35 haftalık iken almıştım kucağıma. 2 hafta küvezde kaldı. Çok zor bi süreç oluyor Allah yardımcınız olsun canım 🤲🏻😔
Esraibo1998 Geçen sene gebelik zehirlenmesinden dolayı kızımı Doğum yaptım 32 haftalık iken 17 gün bekledim fakat geri getiremedim inşallah siz alırsınız yavrunuzu kuçağınıza 😔😢
Cgdmcmn Esraibo1998 acını hatırlattıysam özür dilerim arkadaşım hiç düşünemedim postu açarken 😔 inşallah biz başarırız 🤲🥺
mom2020 Esraibo1998 32de organlar tamamlanır sorun olmaz genelde ama bebekte baska sorun mu vardı kayıp nedeni nedir🙁 erken riskim var da tedbir alabilir miyim diye Her sey Allahtan tabi
Selcanozr Esraibo1998 bende 1 hafta bekledim iyi olsun beklemeye razıydım melek oldu 5 ay önce ikizlerim
Esraibo1998 Cgdmcmn Estağfirullah canım her ananın doğurduğu yanında kalsaydı dağlar taşlar yol olurdu sadece paylaşmak istedim ben seni üzdüysem özür dilerim 😣😔
Cgdmcmn mavikelebek_ sizin kaç haftalık doğmuştu acaba? Umarım şimdi iyidir 🥺 gerçekten zor inşallah sonunu güzel eylesin Allahım🤲
Cgdmcmn Esraibo1998 sanırım tekrar hamilesiniz. Inşallah evladınızı sağ salim kucağınıza alırsınız bu defa. dualarım tüm bebeğine hasret annelere 🤲🌸
Cgdmcmn mavikelebek_ çok şükür Allah bağışlasın. Inşallah bende böyle diyebilirim dua edin bize kalbi güzel anneler 🍼🌸
Aydabelinay mavikelebek_ canım neden 29 haftalıkken doğum oldu sebebi neydi, ya bende gelişim geriliği gördü doktor biri 4 hafta dedi diğeri 15,20 gün kadar dedi beslenememis ama tedavisi varmış sanırım kan sulandıci iyne yapcaklarms, aklıma takıldı
Cgdmcmn SerpilAVCI benimki daha 30 haftalıktı küvözde mücadele ediyor bizde kısa zamanda kavuşuruz inşallah Allah bağışlasın evlatlarımızı🌸🤲
Mrcaydin Ben de tam 98 gun bekledim. 25 haftalik premature bebegimi Allah herkese saglikla evine gitmeyi nasip etsin..
Cgdmcmn Mrcaydin ne zor şey annelik gerçekten biz yine ayakta kalıyoruz onlar tek başına savunmasız annesiz orda melekler korusun yavrularımızı🥺🤲🌸
Monorassa Mrcaydin sızı üzmezsem eğer neden o kadar erken doğum yaptınız bnde yüksek riskliyim tedavi görüyorum ertelemek için 29 haftalık hamileyim bnde rahim ağzı kisaligim var Bnim
Halidemat Cgdmcmn canım benim 28 haftalık yatış yapıldı rahim ağzı çok kısa.Geciktirici iğne , ciğer geliştirici iğne yaptılar