MMihrimah ben de düşünün bebeüim 4 hafta geriden geliyor 😔😔😔 ama bebek kendi bünyesine göre az da olsa minikk minik büyüyo. 2 hafta da ancak 215 gr aldı. En son gittiğimde dr bu ufacık büyüme olmasaydı bebeği bu hafta alcaktık dedi. 35+5te gittiğimde 2.215 ti kilosu ve fl uzunluğu da 6😔😔😔
I da bayağı düşük. 2 haftada 0.20 cm büyümüş. Yani bebiş ancak 42 cm olmuş.
Dr sıkıntının ne olduğunu söylemeyemedi sadece kontrole decam dedi. Haftaha nst var diğer hafta da normal kontrol. Dua edicez arkadaşlar çok üzücü bi durum ama elimizden başka bişe gelmiyor.
Bir de 52 cm doğan arkadaşlarım var onların şu anki boyu hiç de öyle koocaman deüil normale göre az kısalar. Yani uzun doğdu bebeğim uzun boylu, kısa doğdu kısa boylu olacak ilerde diye bir kaide yok inşallahh diye kendimi teselli ediyorum …..