arkadaslar ben öğretmenim ve çalışabilir raporu aldım, calısabilir raporum 18 mayıs da bitiyor. müdür yardımcımız 19 unda 37. haftaya girdiğine dair bi rapor daha alman gerekiyo kontrole gidip dedi. ama bana mantıksız geldi zaten rapor da 18 ine kadar calısabileceğim yazıyor. biraz karısık yazdım ama bu konuda bilgisi olan var mı acaba ?