Haticekaya0 Slm arkadaşlar😇erkek bebek hamile olan arkadaşlar bebegin iz en çok hangi tarafta oynuyor 🌼🌼
Edizhanmom Haticekaya0 Benim hep saga vuruyordu. Ama 39 oldum döndü heralde şimdide sola vuruyor öyle
Arasarzu Haticekaya0 9.haftada hissetmen imkansız canım 20.haftama girmek üzereyim günde 2 3 kez hissediyorum sadece
Haticekaya0 Benimde sol tarafta oynuyor kızlar ama cinsiyetini daha ögrenemedik 9 haftalık teşekkür ederim hepinize🙏😇
Neslihankk Haticekaya0 9. Haftada en fazla kendi bağırsak hareketlerini hissedebilirsin bebeği hissetmen mümkün değil kuzum ilk gebeligin ise 20.haftada yeni yeni hissedersin 🤗
nisemom Haticekaya0 canım 9 haftada hissetmen mümkün değil bebeğin daha çok küçük bağırsak ve kendi kas hareketlerindir. Hissetmen için rahat 9-10 haftan var.
handesen73 Laylaaaa121212 gogus arasi killanma karnimda killanma oldu mide bulantisi durdu simdilik 25 haftalik olduk
Baharata Laylaaaa121212 hepsi var göğüslerime elimi değemiyorum ve uçları karardı karnımda çizgi çıktı
Melek_2121 Arasarzu aynn bende 20 haftalık olmak üzereyim daha az hissediyorum nasıl 9 haftalık hissediyor şaşırdım valla cnm
Arasarzu Melek_2121 Bende tam hissemediyorum gün içinde 2 3 kez ediyor oda küçük tekmeler halinde 9 haftalıkta imkansız bence 😊
Neslihankk Haticekaya0 benimde genelde sağda ultrasyonda da kafası hep sağ taraftaydı ellerini oynatiyo galiba ama balık gibi dönüyo ara sıra hissedebiliyorum 🤗💙