NilAlya Merhaba Arkadaşlar denizlide işinde çok iyi olan iyi bir çocuk doktoru önerisi olan varmı özel olursa daha iyi olur bebegimiz henüz 3 günlük iyi bir doktor arayışı içerisindeyiz yadımcı olabilecek olan olursa çok sevinirim .
Ebruaybars NilAlya doğum hikayenizi paylaşınız mi bnde denizlideyim 39+2 yim 😇 rabbim sağlık versin yavrunuza
Arasarzu NilAlya Odak hastanesi ibrahim görüşen 54 yaşında kendisi benimde doktorum annem kız kardeşimle beni hep ibrahim beye götürmüş nasipse bende gideceğim
Busravebebegi NilAlya denipol hastanesinde Mehmet oğuz ören 2 aydır gidiyoruz çok ilgili çok tatlı bir doktor
NilAlya Ebruaybars paylaşmadım canim çok farklı veya olagin üstü bi hikayemiz olmadığı için 😊 bizde 39+4 de dünyaya geldik rabbim bütün hamile lere sabır güç kuvvet versin . Gerçekten insan anne olmadan bazı şeyleri anlamiyormus allahim herkesi sağ salim bebeğine kavustursun.