kadeerrr Kızlar 14+5 gebeyim. Göbeğime bazen dikkatli bakınca sağ tarafı daha şiş sanki sağa kaymış gibi duruyor. Bazen sol tarafı daha şiş duruyor sağa göre göbeğimi tam düz göremiyorum bazen sizce verişten dolayı mı?
insan_insan 21+2 oldum bende dün eşime söyledim karnım yamuk duruyor diye sağ tarafa doğru kaymış gibi görünüyor 🙊
insan_insan kadeerrr hareketlerini hissediyorum ama yamukluk daimi gibi hareketiyle alakasız sanki 🤷🏻♀️
Serapsc Kızlar selam☺️ Ben 17 haftalığım benim karnım sağ sol şişkinlik yok şu anda ortada cinsiyet te henüz öğrenemedim meraktan çatlayacağım🙈
kadeerrr yesim1610 ya peki göbüşün bazen sağ bazen sol tarafı şiş duruyor mu sanki kaymış gibi bende bazen öyle oluyor bebeişten mi sence daha 14+5 haftalık gebeyim
kadeerrr OzgeSahin2 yoktur inşallah canım bende öyle çünkü bazen sağ bazen sol tarafı şiş deneyimli anneler yazıp bir yardımcı olsa da içimiz rahatlatıp sevinsek