Zeyyno_ söyle söyleyeyim doğuma girmeden önce lagman yapılıyor karin ici boşalıyor doğum esnasında bebek geldikten sonra bastırıyorlar ki kaka varsa çıkmasın diye ıkincisi gaz olayına gelecek olursak dogumu yaptin herşey yolunda ve senden gaz yapmanı bekliyorlar çünkü bağırsaklar düzene girsin diye eğer bir problem varsa gaz yapmamandan anlaşılıyor çünkü bağırsaklar rayına oturmamış karin için de ki organlar da sıkıntı var anlamına geliyor aslında çok önemli olması bundan gaz yapamazsan büyük sıkıntı bagirsak düğümlenebiliyormus ve bu vücudun için iyi birşey değil