Kizlar 27+2 haftaligiz bugun. 3 gundur bebegin hareketlerini hissetmiyorum diye hastaneye gittim. Doktor ultrasondan dolayi renkli ultrason istedi. Renkli ultrasonda bi sorun yok dedi doktor sonra tekrar kendi doktoruma gittm idrar feln vermistim renkli ultrason sonucuna bakarak pihtilasma olusmus dedi bebegin gelisimi geriden geliyo dedi karin cevresi 24 25 hafta arasi cikiyor dedi. Bebe aspirini kullanmam gerektigini soyledi 32. Haftaya kadr daha sonra ilaci kesip ciger gelistirici yapilacak dedi. Ve tansiyonum surekli yukselip ciktigi icin. Tansiyon hastasi olabilrsin ddi bugun olcumde 11 8 di benim gibi bu tarz seyler yasayan var mi icim hic rahat degil 23. Haftada 570 grm di bugun 900 grm olmus ddi doktorm ilk kizimda 2700 dogdu 42+3 te genetik olabilir dedi grekli gorurse 13 gun sonra kan sulandirici igneye baslayacgi simdiden saolun 😔😔😔