ikizlermom 69 kiloyum ben yuruyemiyorum zor yuruyom belim çok ağrıyor doktor birde sırt üstü yatma dedi bebeklere giden kan akımında sıkıntı olur dedi peronatoloji bana sağ taraftaki bebeğe giden kan akımında sıkıntı var demişti kadın doğum doktoru baktı sağ taraftaki bebekte ben bişey göremiyorum iyi ama dedi inşallah iyidir Rabbime emanetler