Merhabaa güzel anneler, anne adayları❤️ Bende doğurdum🥳 37+5 te Ankara şehir hastanesine kontrole gittim 2 hafta geriliğimiz vardı kilomuzda haftasına göre düşüktü :) Doktor muayenesinden sonra ebeye iki gündür sadece geceleri çamaşırım şeffaf şekilde çok hafif ıslanıyor acaba suyum mu geliyor diye sordum, ebede hayır suyun öyle gelmez falan dedi ama ben pimpirikli biriyim😆 doktora da sordum su olabilir muayene edelim yeniden dedi sedyeye çıktım ıkın öksür dedi ıkındım, suyun sızıyo hafif ama akıntıda olabilir emin olamadım istersen amnisure testi al getir yapalım ama pozitif çıkarsa sana yatış vermem lazım mebran yırtığı olabilir dedi. Tabi ben korkuyla hemen gidip aldım test yapıldı pozitif 😶 hemen yatışım verildi saat 12ydi doğum odasına alındım nst takıldı antibiyotikli serum takıldı açıklığıa bakıldı 4 bçk cm 😅 Saat tam 3 te nst de öyle sancısız yatarken birden suyum patladı pat diye😅 doktorlar hemen geldi muayene etti 6 cm olmuş. Suyum patladıktan sonra sancılarım başladı hiç zor değildi sakın korkmayın ben panik atak hastası biriyim ayrıca. Saat 6 da suni verildi, sancım geldikçe doktorlar bacaklarımı açıp ıkınmamı söyledi, bende sancım gelince bağırmadan ıkındım açılmam daha kolay oldu. Saat 7 de açıklık tam dı doktorlar hemen başıma toplandı 😅 sancım gelince ıkınmamı söylüyorlar ama doğum anında o kadar zorlandım ki bebeğim baskı yapmıyordu çünkü, iki tane doktor karnımdan bastırdı resmen nefessiz kaldım on saniyelik bi sürede baktım kızım karşımdaydı 😅 ardından dikişlerim başladı doğum anında kuvvetli ıkınamadığım için bebeğimde küçük olduğu baskı yapmadiğı için kestiler ve dikişim çok malesef kesilirken ve dikilirken hiç hissetmedim😅 Şükür minik kızıma kavuştum 2400 kg 47cm doğduk kuvoz e alınmadı 🙏