DefneninLiya Kızlar çakşır kökü suyunu ne zamana kadar kullandınız yumurtlamayı görünce bırakmak mı lazım. Adetim gittikten sonra 5 gün içtim eşimle bugün yumurtlamayı gördüm bilmiyorum ne yapmam gerektiğini
Anneolmayahasret DefneninLiya yumurtlamayi gordugunan sen icmeyi birak esin devaam etsin yumu gordugun halde devam edersen zarar etmis olursunu
Minegkhn92 DefneninLiya hayır düznnli kullanman lzım canım gerçi ben 3 bardak içtikten snra hamileliğimi öğrendim ama bildiğim kadarıyla devam ediceksin 👍🏻
DefneninLiya Ysmnbkr şimdi izledim cnm 14 gün boyunca kullandım ben dedi 12.gün hamile olduğumu Farkettim dio
DefneninLiya Minegkhn92 hamile olanlar kullanmasın demişler. Çok kararsız kaldım kullansam mı kullanmasam mı 14 boyunca içilsin demiş bi Kadın adet bitiminden itibaren. Adet bitikten sonra zaten yumurtlamama 6 7 gün kalıyor ancak o kadar içebilirim
Anneolmayahasret Minegkhn92 esinizde sorun varsa arada sperm testi verip ona gore devam etmeli canim. Cunku fazlasi cok zararli bi su ihmale gelmez karaciger enzimlerini yukselttiyo cunku fazla si dogru kullanilmadigi zaman kadinlarinda yumu gordugu zaman birakmasi gerek
Tugceasl DefneninLiya bende kullandım canım şifa olsun ben onunla ve macunla gebe kaldım tabiki ilk başta Allah’ın izni ile .🙏 Adetinin 5 günü başlayıp yumurtlamayı görene kadar içiyorsun yumurtladıgın gün bırakıyorsun
Arasarzu DefneninLiya Bende kullandım canım ama düzensiz olmuştu 10 gün falan kullandım hamile kaldım kullandıgım zamanlarda hamile kalmışım çok şükür bir sorun olmadı
Arasarzu DefneninLiya Eşinde içsin canım birde benim esim keci boynuzu özüde kullandı işe yaradı yani inşallah yararını görürsün 😊