Momsmom Kızlar çatlaklar için kantaron yağı kullanıp iyi gelen var mı lierac kullandım ama catlıyorum🙄
SweetDream Momsmom canım kantaron yağını bende kullanmak istedim ama bir tanıdığımın bebeği çok yüksek düzeyde kolikti bir araştırayım dedim acaba yağla ilgili olabilir mi ve gerçekten bebek üzerinde kolik etki yarattığını okudum. Araştırmadan kullanma derim
Bir_zerre Momsmom Ben baştan beri kantaron yağı kullandım. Hatta sonradan yağı sürmek zor geldi kantaron yağı ve hava civa otu ile krem yaptım onu kullanıyorum hiç catlamadim. Sonrasında ne olur bilmiyorum 29. Haftadayim
Leylaminannesi 5 aylık hamileyim doktor kantoron yağı önerdi bakalm faydalı olacakmi.. doğal ev yapımı vardı evde de onu sürmeye başladım
Momsmom Ao763 28+3 oldum ve çatladım az az çok olmasa da kantaron yağını düşünüyorum kullanıp faydasını gören var mı
Birkucukkelebek Momsmom lieracla birlikte başka bir nemlendirici kullanmış mıydınız? Çünkü lierac nem vermiyor sadece deri altındaki elastin hücrelerini çoğaltıyormuş ayrı bir nemlendirici de kullanmak gerekiyor diyorlar.
Bir_zerre SweetDream Okuduğunuz makalenin linkini atmanız mümkün mü? İnternette bulamadım. Baştan beri bende kullanıyorum çünkü. Bilimsel bir yanı varsa zeytinyagi falan kullanayım
SweetDream Bir_zerre canım hani internette yazan şeye direkt inanmam ama cidden tanıdığımızın başına gelince hiç kullanmamayı tercih ettim. https://www.elele.com.tr/guzellik/dogal-receteler/kantaron-yagi-faydalari hamileler bölümü var orayı okursan yazıyor