O gece yatmadan önce hissetmiş gibi eşime dedim ki içim içime sığmıyor çok mutluyum dedim farklı bir duygu olmuştu kendimi aşırı derecede mutlu hissediyordum.Sonra uyudum gece 2 de tuvalete kalktım nişan gelmşti kan pıhtısı şeklinde.Sınra sancılarımın gelmesini bekledik 3 gibi sancı başladı.Doktorum sancın 2 dakikada bir olana kadar hastaneye gitme demişti.Sancılar giderek şiddetlendi saat sabah 8 olmuştu.Kanamada iyice artmıştı.Hastanye gittik doktorum geldi ve suyumu getirdiler.Sancım çok şiddetliydi belim ağırdan kopuyor gibiydi.Açılma 8 cm olunca duşa soktular.Sıcak su inanılmaz iyi geldi sancılara.İmkanınız olursa tavsiye ederim.Açılma tamamlanınca doğumhaneye aldılar.Orda da çok şiddetliydi sancı son raddeye gelmşti.3. ıkınmada oğlumu kucağıma aldım.Ebelein de desteği oldu onlarda karnın üstünde bastırdı ama bu durum beni çok rahatsız etmedi.Oğlum 4 kilo doğdu 53 cm.Zor ve sancılı bir doğumdu ama kucağınıza alınca dünyalar sizin oluyor ne ağırı kalıyor ne başka birşey.Rabbim herkese kolay doğumlar nasip eylesin inşallah ❤️