Seher112 öncelikle hayırlı olsun, boş gebelik yaşayan biri olarak yanıtlamak istedim. Hiç bir belirtisi yok normal gebelikten hiç farkı yoktu. 37 beta değeriyle öğrendim düzenli olarak arttı, kese göründü. Ancak bebek oluşmadı 8.haftaya kadar bekledik.şuan sizin çok çok erken böyle düşünmeniz için, inşallah sağlıklı hayırlı bir evlat olur, aklınıza lütfen kötü şeyler getirmeyin kendimi bu kuşkuyla yiyip bitirdim belki kendim çektim bunu :( Bazen üzülüyorum. Nasip herşey, hakkınızda hayırlsı olsun, iyi düşünelim inşallah iyi olsun 💞