rveErdalKam kızlar bugün keyfim çok kaçtı 27+2 hamileyim bu sabah biraz bel ve kasık ağrısı yaşadım adet sancısı ama çok şiddetli değildi beni zaten biraz tedirgin bi insanımdır bende şuan başka ildeyim memlekette burasıda ilçe burda doktora gittim bebekte bi sıkıntı Yok açılma Yok nst ile bakıldı sancı Yok idrar kan tahlilleri temiz ama doktor dediki sen yinede bi eğitim araştırmaya git erken Doğum falan olursa burda olmaz çocuk elimizde kalır bilmem ne dedi ama herşey temiz bende onu anlamadım ağlamaya başladım sinirlerim çok bozuk acaba prosedür gereğimi böyle diyor kızım daha çok küçük gerçi Allah’tan gelene razıyız ama bel ağrımda devam ediyor biraz dün çok gerildim bir tartışma yaşadım çok sinirlendim ve üzüldüm bUndan olabilirmi çok kötüyüm valla Abartıyomuyum bilemedim