Merhaba hanımlar. Dün başlayan bir kanamam oldu gece yarısı ilçeden merkeze hastaneye gittim fakat doktor bişey olmaz dedi ve bir iğne yaptı düşük olmaması için ve 2 gün istirahat et dedi. Ama bugün yine kanamam var hafif ama çok korkuyorum bir bebeğimi kaybettim bunu da kaybetmek istemiyorum. Yaşayan var mı sizce yine gitmelimiym doktora 😭😭😭😭😭