Aymus20- 11+6 ikili teste erkek dedi 22+5 detaylı utrason da kız dedi oda şöyle oldu 40 dk baktı eti TM dedi işim biti sonra cinsiyet sordum iki doktor br birilerine baktı sen gördün mü Bn görmedim vs va sonra gene utrasona aldılar göstermiyor dedi bi iki dürtü gördüm kız dedi kesin mi kesin dedi dedim ikili teste de kesin erkek demiştiniz şimdi kız oldu öyle mi dedim evet dedi ama niye bilmiyorum güvenemedim mevzu cinsiyet değil bebeğimi iç organlarını iyi incelemedigini düşündürdü çünkü iç urganlardan da cinsiyet ne olduğunu biliyorlar ama onlar bni tekrar utrasona alıp baktı öyle kız dedi