Meryy600 Merhaba arkadaşlar. Ben 19+1 haftalık hamileyim. Doktorumdan memnun olmamaya başladım. Hiç bir şekilde tansiyonumu ölçmedi başından beri. Kilomu tartmadı. İlk gebeliğim olduğu için bilmiyordum ve bende böyle birşey sormadım. Sorum şu şekilde siz her kontrolünüzde tansiyonunuzu doktorunuz ölçüyor mu?
Mom046 Meryy600 Ben devlete gidiyorum şuan tansiyon kg ölçmeden odaya almıyor ve her gidişte de kontrol ediyor ölçümleri başta özele gitmiştim hiç bakmadılar tansiyon ve kg 🤔
Ezgi_3434 Meryy600 her trimesterde ölçüyolar aslında yani ilk muayenede ölçmesi gerekiyor kilonuzu tansiyonda her zaman değil ama hafta ilerledikçe sık sık ölçülüyor
Nermin1002 Benze aynı dertten yanıyorum doktorumu seviyorum aslında ama bende 18 haftalık oldum hiç bi zaman kilomu tansiyonumu ölçmedi kime söylesem şaşırıyo benimde ilk gebeliğim bende en başlarda belki yeni diye bakmıyodur dedim ama insanlara söyledikçe onlarda şaşırdıkça bana da batmaya başladı 😒
Meryy600 Mom046 bende özele gidiyorum 135 TL muayene ücreti veriyorum ama aldığım hizmet hiç iyi değil
Gzmrt Gittiğim hastanede önce doktor ile görüşüyorum odasında daha sonra muayene odasına geçiyoruz orda asistanı kilo ve tansiyon ölçümü yapıyor kontrollü ilerlemek her zaman iyidir , hatırlatmak gerekebilir
Mom046 Meryy600 Valla devlet hastanesi ortamına güvenim tam ilgileride cok güzel iyi bir hastaneye yakınsanız tavsiye ederim☺️
Meryy600 Ezgi_3434 ikisinide hiç ölçmedi canım maalesef. 19+2 haftalık hamileyim daha bir kere bile ölçmedi. En son geçen hafta gittim
Ezgi-ceren Meryy600 kilo kontrolünü en başından beri çok sıkı yapıyor doktorum. Hatta fazla sıkı 😞 ama tansiyon konusunda belli bir haftadan sonra tansiyon ölçümü yapmaya başlanıyor ilk haftalarda benm de öptüğünü hatırlamıyorum 20’den sonra ölçüldü diye hatırlıyorum.
Meryy600 Ezgi-ceren kilo konusunda aşırı zayıfım 45 kg ile hamile kalmıştım ama sonra mide bulantılarından zayıfladığımı biliyordum ama hiç ölçmedi. Çok enteresan geliyor bana da 😕
Ezgi-ceren Meryy600 amacım doktoru savunmak değil yanlış anlaşılmak istemem 😊 ama ben kilolu hamile kaldım siz çok zayıfmışsınız tabiki kilo hiçbir zaman sağlıklı değil ama zaten benm gibi kilolu hamilelere nazaran daha rahat kilo alabilirsiniz çok sizi sıkıştırmalarına gerek yok bu nedenle çok göz önüne almamış olabilir mi? Ama tabi gene de aslında sorması genel uyarılar yapması gerekir.
Mom046 Meryy600 önce Sancaktepe eğitim araştırma ikili testten sonra Zeynep kamil hastanesine devam ettim.