berra227 Kızlar Yarın 40+1 bebeğimi sez ile doğrucan.insaallah genel.anestesi olacağı için tedirginim.nasil.oliyor hemen uyaniliyor mu
UrasEgeninannesi berra227 bende yarın spinal olucam canım. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
arasseda berra227 beni 11 gibi ameliyathaneye aldılar 11.30 gibi de çıkmışım 15 dakika sonra falan uyandım