Gamze-sr-035 Merhaba ben 4 5 haftalık hamileyim yeni öğrendim kan uyuşmazlığı kafamı karıştırıyor bilgim yok 1 kere aşı mı yapılıyor yoksa sürekli mi? Yardımcı olursanız sevinirim
Naren1 Gamze-sr-035 kanaman varsa önceden düşük yapmışlığın varsa hemen yapıyolar canım kan alıp tahlile göre aşı oluyorsun eğer bunlar yoksa inşallah yoktur 28. Haftan yapılıyor
minnakmina Gamze-sr-035 ilk dogumda bebek babasının kan grubunda ise igne vuruluyor ikinci hamilelikte 28. Haftada vuruluyor
Mervesbora Gamze-sr-035 kanaman olursa hemen iğneyi vuruyor canım ama bi sıkıntı çıkmazsa 28 haftada vuruluyomus sonra doğumda heralde bide bende bugün dr den öğrendim bizde de var kan uyuşmazlığı.
yasen1 Doktorunuza bunu belirtin her ay kan alıyor 28 haftada iğne vuruluyor. Daha oncesinden vurulanda var
Merve0945 28.haftaya kadar kanaman olmazsa o zmana kadar iğne vurulmuyorsun 28.haftaya girince iğneyi yapıyorlar. Doğumda da bebek senin kan grubunu taşıyorsa iğne yapılmıyor babanın kan grubunu taşıyorsa yapılıyor.