Esil36 5 gün önce spinal sezeryan oldum ameliyattan sonra ayaklarım cok şişti ve ağrıyor biraz kaşınıyor da ne zmn gecer bu durum geçer mi cok sinir bozucu baktıkça bu Benim ayaklarım mo diyorum 37 numara ayaklarım simdi kocaman balon gibi😓🤦🏻♀️