İyi akşamlar kızlar 2 gün önce kızımıza küçük bir anı bırakmak adına instagramda bir sayfadan hamilelik günlüğü sipariş ettim bugün elime ulaştı hatta doldurmaya başladım bile ultrason resimlerini falan yapıştırdım sizde bu şekilde anı bırakıyor musunuz şahsen bende isterdim annemin bana anı bırakmasını ama 25sene önce şartlar buna müsait değildi benim elimde olup kızıma anı bırakıyorum sizinde daha değişik anı bırakacagınız şeyler var mı gebelik testinide saklıyorum ben bide ismine özel yaptırdıklarımıda saklicam 😊