edaslan özellikle yediğim bişey yok. Hatta hiç beslenmeme dikkat edemedim. Öğlen uyanıyorum sadece kahvaltımı güzel yapıyorum akşama kadar da pek bişey yemiyorum çikolatayla falan geçiştiriyorum. Bi de akşam yemeği o kadar. Ara öğünmüş kuruyemişmiş çok nadir yani. Ama babasına benzedi sanırım. Babası kalıplı çünkü 😊