18+4 günlük hamileyim bir iki haftadır vajinada batmalarım oluyor. Enfeksiyon testi yaptırdım temiz çıktı. Kanamalı gebelik geçiriyorum ondan dolayı diyeceğim ama kasılmaya benzemiyo bu batma hissi vajinada. Kasılma bele falan vuruyo diye biliyorum. Yaşayan var mı kızlar ?