Tugceasl ben 21 haftalığım 8.haftamdan beri kullanıyorum . Bulantım geçmediği için devam ediyorum büyük ihtimal doğuma kadarda kullanıcak gibiyim😢 ama doktoruma sormuştum prilamı zarar veriyo mu bırakmayı deniyim mi diye zararı yok demişti vitaminler varmış içinde kullanmaya devam et demişti kullanıyorum bende. Keske hiç bulantım olmasada kullanmasam ama işte olmuyor:((( geçmiş olsun🌸