Bltays bende geçirdim 2 sene önce çok zor bi süreçti benim için bitmeyen kanamayla gitmiştim doktora ve hamile olduğumu öğrenmiştim ama nasl olur bu ya diye beynim yandı doktor yine 2 günde bir gel dedi sonuç zor anlaşıldı kürtaj oldum yok gitmedi çünkü ultrasonda görünmüyordu en sonunda gördük ve iğneyle sonlandırıldı rabbim kimseye yasatmasin benim için çok zor bi süreçti