Merhabalar herkese bugün 38. Haftamıza girdik. Geçen hafta bebeğimin kilosu 3250ydi bugün muayene de 3600 yakın çıktı. Normal Doğum düşünüyorum normalde fakat haftaya tekrardan çağırdı Beni haftaya kadar bebeğin kilosu 4 yakın olucaktır. Açıkcası bu durum beni endişelendirdi benim durumumda olan var mı?### ****