Sabinna mecburi sezaryenle dogum yaptim. 49’la hamile kaldim 60 kiloyla dogum yaptim, az once tartildim 58’im 🤭 asiri kilolu degilim boyum da 1.54 ama eski kiloma donmeyi istiyorum. Su an sutum cok olmadigi icin diyet yapmayi dusunmuyorum, su virus olmasa spora gidebilirdim 🤷🏻♀️ Gobegim zaten vardi hafif, dogumdan sonra da agrilarim uzun surdugu icin korse kullanamadim bi tik daha gobek eklendi 🤭 her iki dogumun da zorluklari kolayliklari var, bebek ve anne icin en sagliklisi neyse oyle olmali.