Merhaba hamisler 37+1 hamileyim .doguma bisey kalmadi 🤗.doktor 37 den sonra her an gelebilir dedi.ama ben hala hangi hastanede doğum yapacağıma karar veremedim korkudan.aranizda Ankara gata ya da Ankara üniverstesi cebeci hastanesinde doğum yapan varmi. Yardimci olursaniz sevinirim.🤗🤰🏼