merve19410705 Merhaba hanımlar bir konuyu merak ettim. 37 haftalık oldum artık her hafta kontrol edecek doktorum. Özele gidiyorum her hafta gittiğimde muayene ücretini verecek miyim acaba yoksa kontroller sıklaşınca indirim oluyor mu sizin hastanelerde?
Ezgieknci Bende özele gidiyorum canım 9 günü geçirmezsen kontrol sayılıyo ücret ödemiyosun tabi hastanenin gün sınırlamasına göre değişir zaman benimki 9 gün mesela hafta 1 gidince bi kez para verip 2 kez muayene olucam