Kızlar 34 haftalık hamileyim. İlk çocuğum bu haftada doğmuştu şimdi 3 yaşında çok şükür. Ama yanımda kimse yok,sürekli ağlıyor oyun istiyor ben de ona yetemiyorum artık. Midem çok ağrıyor,boğazıma kadar yanıyor. Kasılmalarım var artık çok zorlanıyorum. Haftaya kontrolüm var inşallah. Doktor en erken ne zaman alır sizce,kaçıncı haftada yani?