Esra0691 helal olsun olur mu öyle şey burada birbirimize destek olmak için fikir alışverişinde bulunmak için varız😊 yenidoğan ünitesi çok iyi benim kuzenim 2 doğumunu da başkentte yaptı ve çok memnun kaldı herşeyinden biz de bu yüzden tercih etmiştik zaten bi de üstüne doktorumuz iyi çıktı o yüzden içimiz çok rahat 😌