Merhabalar, insan kendisiyle aynı süreci yaşayanlardan duymak istiyo bazı şeyleri. Bazen doktor bile samimi gelmiyo insana. O yüzden geldim buraya. Ben hamileliğinin 3. ayını bitirmiş (hamdolsun) biri olarak tam bulantılarım azaldı bebeğime iyi bakabileceğim derken, tam tersine bir haftadır her gün stres, sıkıntı, ağlama nöbetleri yüzünden kilo vermeye başladım. Bulantılarım yoğunken bile daha dikkatliydim, az da olsa kilo alıyodum. Ama şimdi çok kötüyüm. Sanki karnım bile küçüldü gibi. Sizce korkmalı mıyım? Bebeğim iyi midir? Etkileniyo mudur benim mutsuzluğumdan?