SeydaK-70 şu an 2700 gr haftasına göre fazla dedi bende şekeri sıfıra indirdim ekmek bir kahvaltıdaydı onu da kestim artık yemiyorum ama sanırım eşim ve benim fiziğim biraz boy pos yapı olduğu için bebeğin genetiği ile alakalı kilolu değiliz ama yapı var ne olcak nasıl olcak bilmiyorum 🤷♀️ Hayırlısı artık