ekocak07 canım ben dün bu ağrı ve acidan korktum özel tanıdık Almanya’da eğitim almış bir ebem var onunla konuştum dedi ki bebegin doğum öncesi kanala inmemesi çok normal dedi zaten bebeği kanala iten güç kasılma ve sancidit o da doğum zamanı olur dedi o yüzden hiç canını sıkma özeldeki doktorlar insanı tedirgin ediyor kanala inmemis sezeryan yapalım diye