Endiselianne20 Kızlar benim gebelikten önce insulin direncim yüksekti ama şekerim normal çıkıyordu şeker yuklemesinde sizce gebelik şekeri çıkmasına bi neden mi bu her insulin direnci yüksek olanin gebelik şekeri.cikarmi
KardelenYB Endiselianne20 yüksek ihtimal çıkar kaç haftalıksın bilmiyorum ama dikkatli beslenmeye erken Başla canım beyaz ekmek beyaz un şekerli gıdalar ve karpuz kavun üzüm incir türü meyvelerden uzak dur en azından alışmış olursun
Endiselianne20 KardelenYB hamileliğinin başından beri bunlara dikkat ettim 3 4 kilo verdim yani etki etmiş.midir bilmiyoeum tabi
KardelenYB Endiselianne20 iyi yapmışsın benimde öyleydi hıc dikkat etmedim bişi olmaz diye şekerim çıktı sımdı dıyete başladım 3 haftada 4 kilo gitmiş belki çıkmaz sende dikkatli gittiğin için