Kızlar 33 haftalik hamileyim birkac gundur gobegimin sol üst kismi cok acıyor sanki icimden bisey yırtılıyo gibi basina gelen var mi ? Bugun doktora gittim ama bisey soylemedi normal bebek buyuyo dedi ama boyle yırtılıyo gibi mi acır bebek buyusede ? Basina gelen var mi