Doğuramıyorum Diye Post Açanlar Doğuruyormuş Diye Duydum Bende Açıyım Belki Dogururm 😂 Kızçeler 39+4 Günlük Hamileyim Hiç Açılmam Yok Ne yaptıysam Olmadı Doktorum Cuma Gel Yatışını Yapalım Suni Sancıyla Başlatalım Dedi Karın Çevrem 35 Haftalıkla Uygunmuş Daha Fazla Bekletemem Dedi Risk Alamam Dedi Devlet Hastanesindeki Doktorum.
sonra Özele Gittim Sakın yatma Sana Suni Sancı Verecekler Doguramayacaksın Sezaryena Alacaklar boşuna Sancı Cekmiş Olacaksın Dedi Evde Sancını Bekle Dedi Ne yapacağım Bilmiyorum 🤷♀️