cnsl_tyfr ramazan da çok tükettim eşim 5 lt alırdı eve bir haftada bitirirdik hiçte zararını görmedim günlük bir bardaktan bı zarar gelmiyormuş ama ben daha fazla içiyordum bazen iki bazen 3 şimdi tuketmiyorum tabi ilk iki ay çok içtim çiğ köfte de öyle ramazanda iftarımi açıp gece bitene kadar yiyordum 🙈