32 haftalık gebeyim ve serklajlıyım dünden beri rahimin alt kısmında ağrıyla birlikte karnımda sertleşme oluyor bu ağrı 30-50 saniye arası sürüyor geçiyor okuduklarıma göre adet sancısı gibi diyorlar ama ben adet sancısı 1 veya 2 kere çektim onunda nasıl bişey olduğunu unuttum dünden beri düzensizdi en son ağrıyla şuan ki ağrı arasında 40 dk var