Sağlık ocağının bazen sistemine düşüyor gebe olduğunuz onlar direkt sizi arıyor. Bazen düşmüyor sizin kayıt yaptırmanız gerekiyor. Ben normalde pek gitmem ama ceza aldıklarını duyduğum için gitmeye karar verdim. Evime yakın ve en tenha olanı seçtim aile hekimimi değiştirip. Gidip söyledim hamile olduğumu, hemen gün verdiler tetanoz aşısı için. Yanlış hatırlamıyorsam 20. Hafta için gün verildi.