Emineoz Merhaba anneler 29+3 haftalık hamileyim herkes karnın aşağıya bakıyor diyor bebekte hep kasigimda kıpırdıyor RABBİMİN izniyle inşallah hayırlısı ile erkek bebek bekliyorum acaba neden olur korkuyorum açıkçası fikri olan var mi???
Asrinbaby Emineoz dun bana da dediler ayni sryi cok asagada diye çok zayıf miydiniz kaç kilo aldınız doktora gidicem yarın yada cuma ona sorcam bakalim.
Sheisagirl Emineoz bana da bi kadın karnın asagıda gibi demişti sinir olmuştum. Dr öyle birşey yok normal dedi. Bi şikayetin yoksa normaldir canım sıkma canını
OglusumuBeklerken Emineoz agzi olan konusuyo doktorun sorun yok iyi diyosa takma kimseyi😇 banada karnin cok kucuk nasil 7 aylik diyolardi takmadim bile doktorum hersey yolunda diyodu kilosu falan gayet iyi diyodu cnku😊
Nisanurr Emineoz benimde karnım hep aşağıdaydı çünkü benim sabırsız oğlum 29 haftasında dönmüştü şuan 36dayız ve karnım hep aşağıda ama her söylenene inanmayın doktorunuz bi sorun görmüyosa takmayın bana bi çok kişi söylüyordu ama benim en başından beri hep aşağıdaydı 29da da aşağıda dönünce hepten karnım aşağıya indi ☺
Emineoz Sheisagirl inşallah amin ama kipirtilari sanki rahimde nasıl desem orda sürekli gibi birde çok kasiliyor sert sonra geçiyor
deletedmom04 deletedmom04 Emineoz 31. Haftaya başladım ama hep aşağıda hiç göbek deliğimin üstüne cikmadi
Nisanurr Emineoz maalesef canım sürekli şekilde yatıyorum aşağıya dönmesiyle birlikte rahim incelmem oldu erken Doğum riski taşıyorum o yüzden sürekli şekilde yatıyorum bi tek tuvalete kalkıyorum diyebilirim zaten istesemde kalkamıyorum ağrıdan ölüyorum direk 🙄