Zehra122_klc22 ben boyattım vlla doktorumuza sordum tabi önce bu konuda yapılmış bilimsel bi araştırma ya da zarar verdiğini gösteren bi durum yok boyatabilirsin dedi (benim doktorum çok relaxdır zaten her konuda 😄) zararlı olabilecek dedikleri sanırım kokusu maske takmıştım boyatırken. Bide 4. Aydan sonra boyattım yanlış hatırlamıyorsam o da kendi içim rahat etsin diye :)