seydacone Kızlar 39 haftamdayım daha bekliyoruz mayıs anneleri sabırsızlıkla bebişlerimizi bekliyoruz değilmi gelse de sevsek
Eliftotree seydacone 37+5 günler geçmiyor 🙈 bugün karnımda çatlakların oluştuğunu gördüm 3 4 tane sadece ama üzüldüm yine de 😔 siz çatladınız mı?
seydacone Busraaras aynen artık ağrılardan ağırlıktan çok şikayetciyim gelse uykusuz kalsam daha iyi 😀😀
Uscan 38+3 zaman geçmiyor gelmek istemiyorda sanırım yerinden memnun sanki bi kaç ay daha kalıcak gibi duruyor😁😁 hiç bir doğum belirtisi yok
OglusumuBeklerken Bende 40 olcam nerdeyse ara ara sancilarim var ama gelmek istemiyo sanirim pasam. Gunde 4bin adim atiyorum bol bol yuru dedi doktorum diye banamisin demiyo 🙈 insllah saglikla kavusuruz bebeklerimize😇🙏
seydacone OglusumuBeklerken hurma da çok etkili ediyor diye duydum bol bol hurma yiyin Allahım bütün hamilelere kolay doğum nasip etsin
seydacone Eliftotree evet her tarafım çatladı göğüslerim bile 😢 yapacak bir şey yok aman sağlıklı olsunda hiç bir şey önemli değil
BaharYlmaz YSP bizim de kız 😍 ama gelmeye niyeti yok sizinle aynı haftada iki oldu kontrollerimiz artık 😂
OglusumuBeklerken seydacone yaramadi o bana yaa😟 bagirsaklarimi bozdu bi hafta yiyebildim biraktim sonra dayanamadim
Busraaras seydacone hahaha 🤣🤣 aynen en azından varlığını gözle görüp koklayıp her zorluğuna yinede katlanır tatmin olurduk ☺