Kızlar merhaba Bn 35+5 haftalık hamıleyım mersın tasındık eşimin tayını dolayısıyla mersın sehır hastanesine gittim 11 gun once hiç memnun kalmadıgım agresif ilgisiz bır doktora ismi bayezıt 😒 15 gun snra yıne gel dedı bu cuma gidicm 36 haftalık olunca yanı. bebegım gıttgmde 2700 gramdi doktor gelişimi önden gidiyor dedi. Bebegım hala ters duruyor acaba hiç dönmiycek mi diye düşünüyorum sezeryandan korkmuyorum ama herkes gibi normal dogum olursa daha iyi olur derim tabıkı. Fakat gecen aylarda bir yakınım 37 haftalık bebegını kordon dolanmasından kaybetti halbukı kaybettgnden öncekı günde kontrolu vardı saglıklı demşlerdı bebişe ama nasıp işte. Bu olay bnı cok etkiledi bebegı tersti birde. Bnde şimdi düşünüyorum acaba 🙄 sezeryan dogum mu yapsam bebegım ı 37 38 de kucagma alsam 🙃 nasıl olsa bebegım dönmemiş ve kilosu da iyi sarılıgı olmazsa küveze de girmez belki diye 🤗 cuma günü gittigmde Baska doktora gidicm inşallah sezeryan yapalım seni haftaya desin diye dua ediyorum sırf kordon dolanması ndan korktuğumdan çünkü bebegım cok hareketli
Baya uzun oldu kusura bakmayın 🤭 sizce ne yapsam fikir verebilir msnz 🙃