_meltem ben de 4 gün önce seseryan oldum. Cıktıktan birkaç saat snra nescafe içtimm bol bol su içtim. hemsıreler ızın verince de komposto içtim (kayısı, incir, üzüm) ve hiç gaz sorunu yaşamadım çıktı surekli. Depend aldım ama ilk gun kullanamadım. Hastane hasta bezi istedi. İlk gun onu kullandık. Başka soru varsa cevaplarım :)