Arkadaşlar sizde de oluyor mu böyle sorunlar 2 gündür kendimi hiç iyi hissetmiyorum afedersiniz sürekli tuvaletteyim normal mi hamilelikte böyle bir durum? Ilk gebeliğim çok tecrübesizim patates haşladım yedim ayran bol su içtim yinede geçmek bilmiyor ateş basıyor artık karnım çok kötü 😔😔