yaseminyasemin Derya1231 maşallah Allahım korusun bir daha göstermesin inşallah 💙nasıl bi süreçti ne kadar sürdü
Derya1231 yaseminyasemin tat koku kaybı oldu suanda da tam yerine gelmedi bugun 14 gunum test yaptım negatif cıktı sukur hamile oldugum icin ilacda kullanamadım evdeydim surec icinde
Aryaliya Ohhh çok şükür Rabbim tekrarını yaşatmasın inşallahhhh 🙏🙏🙏🙏👏🏻👏🏻Tez zamanda ülkemden gitsin inşallah 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
58Vildan Başka birine bulaştı mı sizden? Bizim yan daire korona bahçeli evimiz ve sorumsuzca geziyorlar. Sanki biz korona olduk tıkılp kaldık 😏
Derya1231 58Vildan ailede bi tek bende cıktı eşimde bile cıkmadı sukur 😊 bende atlatım allah yardımcımız olsun bu hastalıkda biran once bitter insallah
58Vildan Bu arada çok geçmiş olsun Rabbim daha kötü hastalık yüzü göstermesin. Birde bidaha yakalanmam diye düşünmeyin yinede tedbirinizi alın sağlıcakla kalın 🌸🌸
Derya1231 dishonest karantinam bitti tat koku suanda da tam yerine gelmedi doktorla konustugumda ikinci teste gerek yok atlatmıssındır dedi ama ben emin olmak icin yaptım ☺️
Gokcefeyza Derya1231 tat koku kaybı çinko eksikliğinden kaynaklanıyormuş. Bende nisan ayında atlattım. 1 ay gelmedi artık kriz geçiriyordum ne zaman gelecek diye doktor çinko takviyesi al dedi 4. Gün geldi çok şükür
Eses1234 dishonest burayla alakasız canm ama bi baksana senin tahminler tutuyo https://hizliresim.com/NxQn56
HGa Derya1231 inş darısı bana 😔 6.günümdeyim koronada.. Bugün karnımda kasılmalarım oldu korkuyorum bir şey olmadan geçer inş diye ilaçta kullanamıyorum evde atlatmaya çalışıyorum