Glshhrn . Malesefki bende aynı. Suan 35 haftalık hamileym . 2. Hamileliğim ilki normal dogum olmuştu bundada cok istyorm normal doğumu ama dr 1 tur kordon olduğunu söyledi 33. Haftada. Eger doğum esnasnda kordon boynu sıkarsa sezayene alacağını söyledi